Завдання для учнів на період карантину
з 12.03
7 клас
Опрацювати матеріали з методичної скарбнички блогу - "Поведінка тварин" та та параграфи: 46-50,52,53,54,55.
- скласти етограму поведінки тварини;
- відзняти відео поведінки тварини, вказати форму поведінки і переслати на електронну пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com;
- виконати вправи на сайті https://learningapps.org/login.php з папки Поведінка тварин ;
- виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ код доступу J8D9Z3 (Поведінка тварин), вказувати своє прізвище та клас обов'язково;
Додатково: виконати міні- проекти- " Чому мігрують тварини?", " Угрупування тварин", " Як спілкуються тварини". Проекти пересилати на електронну пошту brandyshca1506@gmail.com;
- скласти етограму поведінки тварини;
- відзняти відео поведінки тварини, вказати форму поведінки і переслати на електронну пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com;
- виконати вправи на сайті https://learningapps.org/login.php з папки Поведінка тварин ;
- виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ код доступу J8D9Z3 (Поведінка тварин), вказувати своє прізвище та клас обов'язково;
Додатково: виконати міні- проекти- " Чому мігрують тварини?", " Угрупування тварин", " Як спілкуються тварини". Проекти пересилати на електронну пошту brandyshca1506@gmail.com;
01.04
- виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ код доступу
7967ZJ,
вказувати своє прізвище та клас обов'язково;
- Виконати практичну роботу № 7"
Визначення форм поведінки тварин"с. 212 в
підручнику. Робота виконується в
робочому зошиті до 03.04.
Фото надсилаєте на електронну пошту.
вказувати своє прізвище та клас обов'язково;
- Виконати практичну роботу № 7" Визначення форм поведінки тварин"с. 212 в
підручнику. Робота виконується в робочому зошиті до 03.04.
Фото надсилаєте на електронну пошту.
03.04.
Тема: Угрупування тварин за К. Лоренцем.
Опрацювати матеріал блогу в методичній скарбничці,
виконати письмово завдання в зошиті .
Фото надсилаєте на електронну пошту з виконаним завданням.
08.04
Тема : Ієрархія у групі. Комунікація
тварин.
Описати особливості
ієрархічної структури та поведінки в групі: (на вибір) термітів, левів, бджіл,
вовків, пінгвінів.
Підготувати міні – проект «
Як тварини використовують знаряддя праці»
10.04
Тема: Використання тваринами
знарядь праці.
Знайти або відзняти відео :
" Як тварини використовують знаряддя праці".
15.04.
Узагальнення знань з
теми « Поведінка тварин»
- Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ код доступу PWD4P3
17.04.
Тема: Еволюція поведінки
тварин, її пристосувальне значення.
Опрацювати § 56. Знайти відео про стратегії поведінки ,визначити стратегію поведінки.
Надіслати на електронну пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com;
- виконати тест
на сайті https://www.classtime.com/uk/код доступу G29VDQ «Використання тваринами знарядь праці.»
22.04.
Тема: Поняття про екосистему
і чинники середовища.
-Виконати тест на сайті join.naurok.ua " Еволюція
поведінки тварин. Її пристосувальне значення» - Код доступу 462181 виконати до 27.04.
Опрацювати § 57,58 та матеріали методичної скарбнички.
- Виконати тест
на сайті https://www.classtime.com/uk/
код доступу EJ77YD «Поняття про
екосистему і чинники середовища."
На конкретних
прикладах опишіть пристосування тварин до впливу чинників середовища, (письмово в робочому зошиті)
Додатково: міні –
проєкт « Як тварини пристосовані до життя в різних умовах»
Письмові
завдання надсилайте на електронну пошту вчителю.
24.04
Тема: Ланцюги живлення. Кругообіг
речовин і потік енергії в екосистемі
Опрацювати § 60 та матеріали методичноїскарбнички. Розгляньте слайд 14 та складіть всі можливі ланцюги живлення.
Виконайте
завдання зі слайду 16.
Дайте відповідь на питання письмово: У Норвегії вирішили
збільшити кількість білих куріпок. Для цього в районах їхнього гніздування
знищили майже всіх хижаків (лисиць, росомах, кречетів). У перші роки
чисельність птахів зросла, а згодом кількість куріпок знизилась і вони майже
зникли. Чому?
Письмові завдання надсилайте вчителю на електронну
пошту.
29.04.
Тема:
Співіснування організмів в угрупуваннях
Опрацювати §59 та презентацію
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код
для учнів 689467( Співіснування організмів в угрупуваннях). Завдання необхідно
виконати до 6 травня 21:00
06.05
Тема: Вплив
людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика
Опрацювати § 61 та презентацію. Складіть «Права
живих організмів».
08.05.
Тема:
Природоохоронні території України.
Опрацювати § 62 та
матеріали методичної скарбнички.
Створити
інфографіку до одного з природоохоронних об’єктів.
Створення інфографіки
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код
для учнів 603504 (Організми і середовище існування). Завдання необхідно виконати
до 11 травня 21:00
Письмові завдання надсилайте вчителю на
електронну пошту
13.05
Тема: Червона книга України
Повторити
§62, опрацювати презентацію
Скласти список
тварин Червоної книги Вінниччини і описати одну тварину
15.05
Тема: Основні етапи історичного розвитку
тваринного світу
Опрацювати
презентацію. Скласти таблицю до теми.
20.05
Тема: Узагальнення з теми « Організми і
середовище існування»
Скласти кросворд
з теми і надіслати на пошту
22.05
Тема: Повторення курсу « Тварини»
Скласти інтелект
– карту до однієї з тем курсу « Біологія тварин»
27.05
Тема:
Різноманітність тварин мого краю.
Протягом літа
фотографувати тварин і створити відео, презентацію…
« Тварини мого краю». Гарного відпочинку!!!
8 клас
- Опрацювати параграфи 45,46,та матеріали блогу - Сенсорні системи нюху,смаку, Сенсорні системи дотику,болю,рівноваги;
- Виконати всі вправи на сайті https://learningapps.org/login.php з папки 8 клас,
теми - Сенсорні системи зору, слуху...
- Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код доступу:
Слухова сенсорна система- EK5PJK, Сенсорні системи рівноваги,болю, дотику-
9EQG87, обов'язково вказувати прізвище та клас;
- Виконати всі вправи на сайті https://learningapps.org/login.php з папки 8 клас, теми - Сенсорні системи зору, слуху...
- Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код доступу: Слухова сенсорна система- EK5PJK, Сенсорні системи рівноваги,болю, дотику- 9EQG87, обов'язково вказувати прізвище та клас;
01.04
Узагальнення знань з теми " Сенсорні системи"- 22VZ9Q на сайті https://www.classtime.com/uk/
06.04
Тема: Поняття про вищу нервову
діяльність і її основні типи. Умовні та безумовні рефлекси.
ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ 47,48,51 ТА МАТЕРІАЛИ МЕТОДИЧНОЇ СКАРБНИЧКИ.
ВИКОНАТИ ВПРАВУ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/3411224
ВИКОНАТИ ВПРАВУ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/3411224
ВИЗНАЧИТИ ТИПИ ТЕМПЕРАМЕНТУ ЧЛЕНІВ СВОЄЇ РОДИНИ. Надіслати на електронну
пошту вчителю.
08.04
ТЕМА: МОВА. МИСЛЕННЯ ТА СВІДОМІСТЬ
Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код
доступу: RJNGVN - Рефлекси
Опрацювати § 49 та матеріали методичної скарбнички
Скласти сенкан про мову
Код для учнів: 3G86MV- Мова
Скласти проблемну ситуацію
і розписати шляхи її вирішення.
Скласти Сенкан до слова «мислення». Надіслати на електронну
пошту вчителю.
brandyshca1506@gmail.com;
13.04
Тема:
Навчання та пам'ять
Лабораторне
дослідження « Дослідження різних видів пам’яті»
Опрацювати §
50 та матеріали методичної скарбнички. Виконати
лабораторне дослідження, слайд 19-23
Скласти інтелект карту в робочому зошиті або на аркуші
формату А 4 до теми «Пам'ять». Надіслати на електронну пошту вчителю.
«Навчання.
Пам'ять.»
15.04.
Тема: Сон.
Біоритми
Опрацювати §
52 та матеріали методичної скарбнички.
Завдання необхідно виконати до 27.04.
22.04.
Узагальнення та систематизація знань з теми « Вища
нервова діяльність»
Виконати тест на сайті join.naurok.ua
. Код доступу- 951669.
Завдання необхідно виконати до 27.04.
27.04.
Тема: Ендокринна
система. Залози внутрішньої секреції
Опрацювати § 54 та презентацію, складіть таблицю до теми, слайд 18
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код
для учнів: 735368 (Ендокринні залози). Завдання необхідно виконати
до 2 травня 22:00 .
29.04.
Тема: Ендокринна
система. Залози змішаної секреції
Опрацюйте презентацію, дайте відповідь на творчі питання (на вибір),слайд
21
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код
для учнів: 578183( Ендокринна
система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.). Завдання необхідно виконати
до 5 травня
21:00
04.05.
Тема: Профілактика
захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем.
Опрацюйте § 53. Складіть таблицю «Структури, які забезпечують нервову
регуляцію процесів життєдіяльності, їхні функції».
Опрацювати § 55 та презентацію.
Підготуйте проект «Профілактика
йододефіциту в організмі людини». «Наслідки
безконтрольного вживання гормонів».
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код для учнів 206689 Захворювання ендокринної системи. Завдання необхідно виконати до 10 травня 19:00
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код для учнів 206689 Захворювання ендокринної системи. Завдання необхідно виконати до 10 травня 19:00
06.05.
Тема: Будова та
функції репродуктивної системи.
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. Код для
учнів 595249 - Ендокринна система
(узагальнення) Завдання необхідно
виконати до 10 травня 19:00
Опрацювати § 59 та
презентацію. Виконати вправи на сайті https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1067010
з папки « Статева система».
13.05
Тема: Статеві клітини. Запліднення.
Менструальний цикл.
Опрацювати § 60 та презентацію.
Письмово: Порівняйте чоловічу й жіночу
статеві клітини за ознаками взаємозв’язку будови та функцій.
18.05
Тема: Вагітність. Ембріональний
період розвитку людини. Плацента, її функції.
Опрацювати § 61 та презентацію. Письмово: Розкрийте особливості
зародкового та плідного періодів.
20.05
Тема: Постембріональний розвиток
людини. Репродуктивне здоров’я.
Опрацювати § 62 та презентацію.
Створити рекомендації
щодо збереження репродуктивного здоров'я людини».
25.05
Тема: Цілісність організму людини.
Взаємодія регуляторних систем організму.
Створити інтелект – карту про
одну з систем організму. Роботу надіслати на
пошту.
27.05
Підсумковий урок.
Завдання на літо: гарно відпочити,
насолоджуватись природою.
Вести здоровий спосіб життя.
10 клас
- Опрацювати параграфи 32, 33 та матеріали з методичної скарбнички,тема
"Мутації" та "Біологічні антимутаційні механізми"; -
Виконати письмову роботу з теми " Мутагени" : Біологічні, Фізичні,
Хімічні (розприділено по рядах) за планом : 1. Характеристика мутагена2.
Приклади мутагенів3. Як уберегтися від мутагенівпереслати на
електронну пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com; - Виконати тест на
сайті https://www.classtime.com/uk/ , код доступу:EK5PDW, обов'язково вказувати прізвище та
клас; - Виконати проекти: Генетичний моніторинг в людських спільнотах (
перші 6 осіб списку класу), Генотерапія та її перспективи ( другі 6 осіб
списку), Скринінг програми для новонароджених ( 6 осіб в кінці
списку), переслати на електронну пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com;
03.04.
Опрацювати параграф - 37 та матеріали
методичної скарбнички. Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код
доступу:3G8E9R
Опрацювати параграф - 38 та матеріали
методичної скарбнички. Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код
доступу: GRMKMJ
06.04.
Тема: Спадкові
хвороби і вади людини,їхні причини. Сучасні завдання медичної
генетики. Медико
-генетичне консультування та його організація. Методи
діагностики та профілактики спадкових хвороб людини.
Опрацювати
параграф - 39,40,41,42 та матеріали методичної скарбнички.
Виконати
тести на сайті https://www.classtime.com/uk/ , код
доступу:6JNYN6- Спадкові хвороби, код - Y367M2- Медико - генетичне
консультування.
10.04.
Узагальнення знань з теми « Спадковість і
мінливість»
Завдання
необхідно виконати до до 20.04.
13.04
Тема: Репродукція як механізм забезпечення
безперервності існування видів
Опрацювати §43 та матеріали методичної скарбнички.
Виконати письмово завдання в робочому зошиті: Складіть список із 5–6 видів живих
організмів вашої місцевості, які здатні до нестатевого розмноження. На конкретних прикладах поясніть, які
переваги й недоліки у порівнянні з іншими способами розмноження має статеве
розмноження?
Заповнити таблицю, слайд 20. Відповідь надіслати на електронну пошту вчителю.
Виконати тест на сайті join.naurok.ua
. Код доступу 320529 «Репродукція як механізм безперервності
існування видів». Виконати до 27.04
17.04.
Тема: Особливості процесів регенерації організму
людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.
Опрацювати §44,45 та матеріалиметодичної скарбнички. Заповнити таблицю
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ РЕГЕНЕРАЦІЇ, слайд
19
Опрацювати презентацію «ТРАНСПЛАНТАЦІЯ ТКАНИН ТАОРГАНІВ У ЛЮДИНИ, ЇЇ ПЕРСПЕКТИВИ». Дати відповідь на запитання:
Які
переваги та недоліки має технологія трансплантації на основі клітинної
інженерії та клонування? Відповідь надіслати на електронну пошту вчителю.
24.04.
Тема: Ріст та розвиток клітин та фактори, які на
нього впливають.
Опрацювати § 46,47. Виконати письмово завдання в робочому
зошиті:
Яке значення для організму має старіння
клітин? На конкретних прикладах поясніть
різницю процесів апоптозу і некрозу. Відповідь надіслати на електронну пошту вчителю.
27.04
Тема:
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика
онкологічних захворювань.
Опрацювати § 46,47 та матеріали методичної скарбнички. Виконати тест на сайті join.naurok.ua . Код
доступу 622871. Виконати до 01.05.
Виконати
тест на сайті join.naurok.ua . Код доступу 797405
( Поняття
про онкогенні фактори та онкологічні захворювання). Виконати до 03.05.
04.05.
Тема: Статеві клітини.
Особливості гаметогенезу у людини.
Лабораторна робота №3 « Вивчення будови статевих клітин»
•
Виконати лабораторну
роботу№ 3, сторінка в підручнику 199.
08.05
Тема: Суть та біологічне значення запліднення.
Причини порушення процесів запліднення у людини.
Виконати тест на сайті https://www.classtime.com/uk/ (для
тих, хто не виконав), код R786V2 "Контрольна
- Спадковість, мінливість"
Виконати тест на сайті join.naurok.ua . (Статеві
клітини. Гаметогенез.), Код
доступу 212459. Завдання необхідно виконати до 12 травня 23:00
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. (Суть і біологічне
значення запліднення.), Код доступу 248389. Завдання необхідно виконати до 12 травня 23:00.
Всі, хто не виконав тести- виконати на
платформі classroom.google
Код курсу zvkxljv
Репродукція як механізм безперервності
існування видів.
Регенерація. Трансплантація органів.
Старіння і смерть клітини
Поняття про онкогенні фактори та
онкологічні захворювання
15.05
Тема: Особливості репродукції людини у зв'язку з її
біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров'я.
Сучасні можливості та перспективи репродуктивної
медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
Опрацювати § 51 та презентацію
Виконати тест на сайті join.naurok.ua. (ОСОБЛИВОСТІ РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ У
ЗВ’ЯЗКУ З ЇЇ БІОСОЦІАЛЬНОЮ СУТНІСТЮ), Код доступу 609125 до 22 травня 23:00
Виконати тест на сайті join.naurok.ua .(Ембріональний
розвиток людини. Сучасні методи ембріології). Код доступу- 574531 до 20 травня
22:00
18.05
Тема: Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що
розвивається.
Лабораторна робота№4 « Вивчення етапів ембріогенезу
Опрацювати § 52 та презентацію
Виконати лабораторну роботу№ 4, сторінка
в підручнику 200 або на
Виконати тест на сайті join.naurok.ua .(Етапи
ембріогенезу людини). Код доступу-810106 до 22 травня 23:00
22.05
Тема: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний
вплив на процеси росту та розвитку людини.
Заповнити таблицю « Чинники, які здатні
справляти позитивний вплив на процеси росту та розвитку людини»
Чинник
|
Наукове
обґрунтування
|
Виконати тест на сайті join.naurok.ua (Репродукція
людини. Репродуктивне здоров'я. Репродуктивна медицина). Код доступу: 939797 до 22 травня 23:00
25.05
Тема: Узагальнення знань з теми» Репродукція та розвиток»
Виконати тест на сайті join.naurok.ua (Контрольна
робота "Репродукція та розвиток організмів"). Код доступу: 815357 до 25
травня 16:00
Літнє завдання: гарно відпочити, насолоджуватись природою.
11 клас
Опрацювати
параграфи 49, 50, 51, 52 та матеріали до уроку в
папці 11 клас
- В зошитах заповнити
таблиці на с. 191, 195, 199,
сфотографувати і
надіслати на телеграм, вайбер
0984993658
або електронну
пошту вчителю brandyshca1506@gmail.com;Дати
відповідь на питання письмово:
Сформулюйте власну
позицію щодо дієвості екологічної політики в Україні, надіслати
на електронну пошту
вчителю
brandyshca1506@gmail.com;
06.04.
Тема: Концепція
сталого розвитку та її значення. Поняття про екологічне мислення.
Опрацювати § 53,54.Виконати в робочому зошиті практичну роботу,сторінка
в підручнику 206. Практична
робота " Оцінка екологічного стану свого регіону". Фото виконаної роботи скинути
на електронну пошту.
Виконати тести
на сайті join.naurok.ua. Код доступу :301414 (Забруднення атмосфери, гідросфери,
ґрунтів. Біорізноманіття)
Код доступу:
874053 (Шляхи збереження сучасного біорізноманіття. Екологічна політика в
Україні).
Код доступу:
627813 (Червона книга та чорний список видів тварин)
Код доступу:
435631(Концепція сталого розвитку та її значення)
Завдання необхідно виконати до 17 квітня 21:00
07.04.
Узагальнення
знань з теми « Сталий розвиток і раціональне природокористування»
Виконати тести
на сайті join.naurok.ua. Код доступу 72316911 клас (Контроль знань з теми
"Сталий розвиток та раціональне природокористування")
Завдання необхідно виконати до 17 квітня 21:00
13.04.
Тема: Завдання та досягнення сучасної
селекції. Внесок вітчизняних учених селекціонерів.
Опрацювати § 55.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код доступу 365651 (Методи селекції). Завдання необхідно виконати до 17 квітня 21:00
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 262191 (Завдання,
досягнення та методи сучасної селекції) до 10 травня 21:00
14.04
Тема: Сучасні методи
селекції тварин, рослин, мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні
основи.
Опрацювати § 56.
Письмово дати відповідь на запитання (на
вибір), підручник
с. 221. Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 448541 (Селекція. Сучасні методи селекції) до 10
травня 21:00
с. 221.
21.04
Тема:
Значення
для планування селекційної роботи вчення М.І. Вавилова про центри
різноманітності та походження культурних рослин.
Опрацювати § 57.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код доступу 608669
(Вчення М. І.
Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин). Завдання необхідно виконати до 27 квітня 21:00
27.04.
Тема:
Сучасна
біотехнологія та її основні напрямки
Виконати проект до 12.05. Проекти
пересилати на електронну пошту.
Теми:1. Клонування організмів
2. Нанотехнології в біотехнології
3. Трансгенні організми: за і проти
Проект має містити титульну сторінку, зміст,
вступ, основну частину, висновок, використану літературу.
Опрацювати презентації,1 та 2 та відео.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 592056 (біотехнологія ) до
11 травня 20:00
28.04.
Тема: Застосування
методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції
Опрацювати відео
Виконати тести
на сайті join.naurok.ua. Код доступу 874104( Методи генної та клітинної інженерії в
сучасній селекції) до 12 травня 20:00
04.05.
Тема:
Генна
інженерія людини: досягнення та ризики
Опрацювати §58,59,60 та презентацію, переглянути
відео.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 797610 (Генетична та
клітинна інженерія в сучасній селекції) до12 травня 20:00
05.05.
Тема:
Біоетичні
проблеми сучасної медицини
Опрацювати§ 61 та відео
Дати відповідь на питання в робочому
зошиті
Сформулюйте власну позицію щодо
дотримання біоетики в біомедичних і
біологічних дослідженнях.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 671930
(Біоетичні проблеми сучасної медицини) до 11 травня 20:00
Код
доступу 732310 (Генетична інженерія людини. Біоетичні проблеми) до 11 травня 20:00
12.05.
Тема:
Застосування
досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у
біотехнології.
Опрацювати§ 62,63, презентацію та відео.
Виконати тести на сайті join.naurok.ua. Код
доступу 500669 (Застосування
біологічних досліджень у медицині,селекції та біотехнології.) до 11 травня
20:00
Код
доступу 569392( Клонування організмів) до 11 травня 21:00
18.05
Тема: Поняття про біологічну
небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист.
Опрацювати
с. 250 – 251. Письмово: Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на
Землі.
19.05
Тема: Біологічна безпека та основні напрямки
її реалізації
Опрацювати с. 252-253.
Заповнити таблицю на с. 253 підручника,фото надіслати вчителю на пошту.
25.05
Тема: Роль
біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства.
Письмово: Висловіть свою думку «
Важливість знань біології для вирішення глобальних проблем людства»
26.05
Підсумковий урок.
Біологія – це основна наука в школі! Знати її – обов’язок
кожного….
Життя кольорове…
• Жовтий – колір сонця, світла і тепла. Хай життя ваше буде
світле,
повне хліба,
багатства і достатку!
• Червоний – колір любові
і кохання. Хай по ваших життєвих шляхах поруч йде тільки любов!
• Зелений – колір життя,
оновлення. Залишайтеся завжди молодими,
повним сил, прагнення до кращого!
• Блакитний – колір мрії і
надії. Саме з мрією люди досягають
найбільших вершин.
Щасливої дороги !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар